torsdag 20 december 2012

5 månader igår

Det är inte lätt att få en bra bild på den lilla gosan nu för tiden. Hon rör sig och vill ha tag på kameran hela tiden. Så det bästa jag kunde åstadkomma vart detta


Hon ger så mycket glädje var eviga dag. Och igår på självaste 5 månaders dagen var hon å pappan hemma själva en stund. Jag var på julkul med jobbet. Först curling, å det var inte alls så lätt som det ser ut på tv. Ramlade och slog mig rätt illa redan i första spelomgången så jag valde att kliva av. Lättare att curla barn får jag nog påstå.
Sen julmat på Östergårds i Danderyd. Mycket gott och mycket trevligt. Fick diplom för att jag jobbat på företaget sen starten för fem år sen.

Och här hemma gick det bra. Hon åt sin gröt och fick en flaska ersättning och somnade som vanligt i sin säng vid halv åtta ungefär och sov sen hela kvällen till ungefär tolv då jag var hemma. Åt och somna om till kvart i sex. Perfekt!!

3 kommentarer:

Sabina sa...

Naaaaw, den bilden duger väl?!?;))
Mysigt att komma ut lite själv!! Vi var oxå där och åt vår julmiddag med jobbet, blev dock besviken på maten, lite smaklöst el??

Tack för det fina julkortet

Sabina sa...

Paddan låste sig, skulle bara avsluta med

Kraaaaaaaaaaam

CiCCi sa...

Det var väl rätt ok ändå. Men det kan bero på situationen, att vara borta på middag utan barn och kunna äta ifred :-) . Efterrättsbordet var iaf super!!
Kraaaaam :-)