onsdag 8 februari 2012

Jag har fått en award av finaste Sabina

Så har det gått en tid sen jag skrev igen och under den tiden har jag inte heller surfat omkring på mina favoritbloggar. Å då händer det ju att man missar saker. Som att jag fått en utmärkelse av Sabina
Tack snälla för det vännen. Alltid kul att bli uppskattad.

När man får utmärkelsen ska man göra följande:

♥ Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka!

♥ Skriva ner de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till, och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem

♥ Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare (inte ett måste såklart!)

Jag har ju inte så många som jag följer och det känns ju lite tjatigt att utnämna samma person som jag fått utmärkelsen av, så jag är tråkig å lämnar inte utmärkelsen vidare. Jag behåller den för mig själv och njuter av den.

1 kommentar:

Sabina sa...

Hehe helt rätt att njuta av den själv ;)

Kraaaaaaaam