onsdag 22 februari 2012

Hej

Just nu befinner jag mig i en mörk och varm plats och är inte så väldans gammal, bara 18 veckor och 6 dagar. Men den 18 juli ungefär kommer jag att komma. Ja det är vad dom tror iaf. Sen får vi väl se. Jag kanske tycker att det är så gosigt här inne så jag bestämmer mig för att stanna ett tag till eller så är jag för nyfiken och kan inte vänta och kommer lite tidigare. Men just nu när har jag det ganska bra här inne. Och igår fick mamma och pappa titta lite på mig och så tog dom bilder. Lite fräckt när jag inte är riktigt beredd, men ok då. Försökte göra det bästa och le mot kameran men det var svårt så dom fick en bild av mig i profil sålänge. Vi ses i sommar.
Vinkevink

7 kommentarer:

Sabina sa...

Ååååå hjärtebebisen <3 <3 vilken fining bebis. Sååå långt till sommar jue. Men ligg kvar du för Gud skull, inte vara för nyfiken ;)

Puss på dig minikotten!!!

Anonym sa...

Kärlek, älsklingen gud så härligt
:)

Anonym sa...

Gulligt!!! Massor med kramar!! //Petra V

Emelie sa...

Åh så sött!
Fin Blogg Cicci!
/Emelie

CiCCi sa...

Sabina: Jag ska försöka hålla den här gosaken kvar lite längre än förra, men det blev ju en bra kille av honom ändå. Mimikotten tyckte jag var ett bra smeknamn eftersom vi inte tog reda på könet så jag snor det av dig. Kraaaaam

Anonym: Jag gissar att det är du kärleken. Å visst är det härligt! Puss

Petra: mmmm alldeles alldeles underbart. Kram

Emelie: Tack tack. Du är så välkommen åter. Kram

Prinsessmamman sa...

Jag som inte varit här på evigheter blev glatt överraskad!! Stora grattiskramar från prinsessmamman

CiCCi sa...

Tack prinsessmamman och välkommen tillbaka. :)