måndag 9 januari 2012

Världens bästa

Meeeeen, min son är också världens bästa. Han är otroligt omtänksam och hjälpsam. Han ser till att hans rum är städat, ställer skorna på skostället nästan jämt och lägger vantar och mössor i lådan där dom ska ligga allt som oftast. Och han frågar om han kan hjälpa till med middagen och kommer hem i tid när han har en tid att passa. Så vad gör det om man blir irriterad nån gång om dagen på att det stretas emot. Jag fattar ju att det är jobbigt att gå upp på morgonen, tycker ju det med ibland.

Å kors i taket! Idag på lunchen köpte jag en ny vinterjacka på rean. Min kära vinterjacka klipptes ju sönder på akuten så jag tänkte verkligen passa på nu när det är rea. För även om den här vintern kanske inte är sååååå kall så kommer det väl nån mer kanske som kräver en varmare jacka än den jag haft nu sen olyckan. Så nöjd. Bild kommer senare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visste jag väl att han är världens bästa barnbarn.
mormor

CiCCi sa...

Klart du har. Alla tre!
Kram