onsdag 18 januari 2012

Ingen vanlig dag igår

Alltså jag vet inte vad som hänt. Eller det vet jag egentligen....men det är såååå tråkigt att jag är såååå dålig på att blogga just nu. Jag vill ju och jag kommer säkert på ett inlägg om dagen men så kommer kvällen när man är hemma å har all tid i världen å då har jag ingen ork att sätta på datorn knappt. Kanske blir det lite facebook, men sen är det slött. Ligger i soffan som en klubbad säl och orkar inte ta mig för med nånting.

Men igår var det iallafall en väldigt speciell dag. Igår fyllde min älskade Jörgen 39 år och det var kalas med hela familjen, både min och hans. Så kul och så härlig stämning.
Tänk att för precis ett år sen lämnade jag honom. Svårt att fatta nu när allt jag känner är en massa kärlek när jag ser honom. Älskar honom så ofantligt mycket att jag nästan kan gå sönder. Men nu med facit i hand var det ju bra att jag lämnade honom. Kanske det inte alls varit så här bra om jag inte gjort det.

Å inte nog med det. Min lilla gos hade dessutom namnsdag igår. Så stort grattis till dig med. Och till din farmor som också fyllde år igår.

En sån härlig dag!

Inga kommentarer: