tisdag 24 maj 2011

Vad ska jag köpa?

Jag har en liten vägg som blivit lite skadad i köket som jag tänkte sätta upp lite tapet på. Den ser ut så här:


Jag vet bara inte vad jag ska sätta upp. Just nu spanar jag in Rustas sortiment och det kanske inte är det bästa men vad sägs om denna:

TAPET SPACE VIT/SVRT BLOMSTER

Eller kanske en randig?

TAPET SPACE RAND VIT/SVART

Eller lite björkar från Duro?


Nån med en bra idé får gärna höra av sig för nu ska jag snart få lust å renovera. Å när den lustne kommer är det ju bra om jag bestämt mig. Vill iaf göra något annat är bara måla vitt. I övrigt ser det ut så här i köket:






3 kommentarer:

Sabina sa...

Jag gillar ju blommorna, helt klart skulle jag nog välja dom. MEEEEN nu har du ju en av dom finaste tavlorna som finns i köket med tulpaner på så då kanske jag faktiskt skulle välja björkarna eftersom vi är inne på träd nu;) hehehee. Alla tre var förövrigt väldigt fina.

Pussa

CiCCi sa...

Jag är verkligen inne på trädtemat just nu så det lutar faktiskt åt björkarna. :-) Inte så lätt det här att välja, så tack för hjälpen.

Pussa

Fresia sa...

Å, jag skulle absolut välja blommorna, det var mn spontana tanke iaf. Så läste jag Sabinas inlägg och tänkte "-okej, tulpaner på tavlor, hm".....

Då skulle jag nog välja ...........
blommorna! Å ta bort tavlorna.
Eller det randiga. Inte björkarna, absolut inte..

Men det är vad jag tycker:)

pussa