tisdag 3 maj 2011

En dagens

DAGENS VILL HA: 5 miljoner kronor...typ
DAGENS KLÄDSEL: Mörk grå byxor, svart tight långärmad tshirt, grå tunika, scarves (snart nåt bekvämt och varmt)
DAGENS SMINK: Consiler, puder, mascara, lite rouge, ögonpenna
DAGENS FRISYR: Lockigt och långt, snart klipptid hos finaste Anna. Längtar
DAGENS HÄNDELSE: Hoppas på att cykeln blir såld.
DAGENS LÅT:



DAGENS PLANER: Jobbat och sen har jag inga planer. Ska försöka vara vän med E
DAGENS SAKNAD: Mitt J
DAGENS DUMMASTE: Att jag bråkar med E hela tiden om allt från att gå upp till att gå å lägga sig.
DAGENS SJUKA: Vädret
DAGENS DROG: Mitt J, jag har svår abstinens
DAGENS ROLIGASTE: Mina kollegor som muntrar upp mig
DAGENS FAVORIT: Mamma
DAGENS KÖP: Tygblommor till vaserna i vardagsrummet
DAGENS GODIS: Kanske nån kaka iaf
DAGENS HUMÖR: Inte så bra, mest ledsen
DAGENS ORD: Herregud (har använts ofta idag)

2 kommentarer:

Sabina sa...

Ja du sötastefinasteciccin i världen, man får sakna å vara lite ledsen. Själv har jag varit så jävla grinig hela dagen trots att det har gått så bra för mina elever. Varför kan man ju undra.
Puss på dig, jag vill att du ska bli glad igen och ang bråken med din E så tror jag på att det du säger ska du hålla alltså konsikvens, sen vet jag att det inte är lätt, men jag tror du vinner på det i längden.

PUSS

CiCCi sa...

Underbaraste vackraste Sabina. Så fin du var idag. Saknar dock fortfarande det där mmset. Jag vill också bli glad, men det känns långt borta. Och konsikvens, det är samma sak som att alltid låta honom ha rätt va???

Puss på dig min ljuva vän