torsdag 19 maj 2011

Ingen vanlig dag

Det är 36 år sen jag kom till världen på Löwenströmska sjukhuset i Upplands Väsby. 36 år!! Jag som inte ser e dag äldre ut än 24...svårt att tro det. :-)

Jag vaknade och sjöng lite för mig själv och sen log jag och sa gomorron och grattis till min spegelbild.

Jag har mått så bra idag. Dock har det inte känts som min födelsedag, men det har varit en väldigt bra dag. Känns förmodligen mer som min födelsedag på lördag då jag ska ha kalas här hemma med familjen.

Solen har sken som sig bör, iaf på eftermiddan. Jag har fått gratulationer på jobbet och detta har fick jag av finaste kollega D.




Precis den sortens praliner jag gillar. Dom var gudomliga och tog tyvärr slut alldeles för fort.

Efter jobbet träffade jag finast vännen Monica och vi åt först på O´learys och sen gick vi på bio å såg Pirates of the Caibbean 4.



Den var bra och jag gillar verkligen karraktären Jack Sparrow. Captain Jack Sparrow. Blev en glass efteråt. Mums filibabba.

Så trots att jag var tveksam så blev den här dagen alldeles utmärkt. Tänkte att jag är verkligen inte ensam om att vara ensam på födelsedagen. Värre var det ju för t ex J som jag lämnade på hans födelsedag. Det var inte roligt och inte snällt, men jag hoppas han kan förlåta mig för det nån dag.

Å jag var ju inte ensam. Så det var inte alls svårt att fira födelsedag nr 36.

Tack alla nära och kära för alla gratulationer. Speciellt tack till min underbara goa E som ringde och sjöng så vackert för sin lilla mamma. Du ä underbar.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Underbar dag trots att du fick vakna ensam, bra där att du sjöng lite för dig själv;) hehehe.
Vilken snäll arbetskamrat som köpte choklad åt dig, såg gott ut.
Tiptop att du fick med dig Monkan på bio, perfekt födelsedag ju och sen fick du den familjefödelsedagen på lördagen, super tre födelsedagar i ett kan man säga;) hepp!!

Pussa

CiCCi sa...

Japp, födelsedagarnas födelsedag liksom. Å tack för att du hjälpte till å få det så grejt. Puss på dig