torsdag 12 maj 2011

Sagt idag

E undrar om jag ska träffa nån ny kille.
-Vill du inte träffa någon ny kille nu mamma?
-Eh...jo....ja...kanske sen, men inte nu
-Men det finns ingen här i Rosers va?
-Nä, det gör nog inte det
-Men hur ska du träffa någon då?
-Jag får väl gå ut och se om jag hittar någon, svara jag
-Mmm, eller så får du gå in på Mix Megapol.se, sa han efter en stund tystnad
-Eh...varför då, finns det snygga trevliga pojkar där?
-Nä men man kan ju be dom fråga chans till romans där (en punkt där programledaren ringer upp någon man vill gå på date med)
-Men jag har ju ingen att gå på date med än
Han var tyst en stund
-Du kanske kan be dom fråga Jörgen, sa han och log mot mig
Det leendet var så brett. Han är omtänksam min lilla gos och vill bara att jag ska må bra och vara glad igen.

Men Jörgen är avslutat även om jag inte kommit över honom än. Och det lär dröja innan jag kan gå vidare. Mitt hjärta är slitet just nu och det dröjer nog ännu en stund innan jag kan lyfta blicken så långt. Men tack mitt E för att du muntrar upp mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken liten omtänksam kille!!! När ditt hjärta är moget kommer det att hända!!
Puss Petra V

Anonym sa...

Naaaaaaw mitt öga blir alldeles vått ju. Vilken sötiskille du har.
Puss på dig från en oinloggad Sabina

Sabina sa...

DOM är tillbaka, jippi =)

Hoppas du får en fin helg nu finastesnyggasteCiccin =D

Puss

CiCCi sa...

Yeeej! Härligt.

Har en fin fin helg.
Puss och kram