onsdag 18 maj 2011

Det närmar sig


Min sista dag som 35 åring är kommen. Här ovan har vi paket nr 1. Direkt från London, en ask godaste te´t på påse som någonsin gjorts. Tack tack fina J.

Så det närmar sig.
Jag kan inte minnas att jag nånsin vaknat upp på min födelsedag utan sång. Kanske det hänt nångång tidigare på gymnasiet, men jag minns inte det. Och jag tror jag grejar det. Jag menar hur svårt kan det va? Får väl sjunga själv då om det så behövs. Men det känns konstigt. Det närmar sig...med stormsteg...

4 kommentarer:

Tankevågor sa...

Grattis fina CiCCi på din födelsedag! Jag hoppas att du HÖR hur jag sjunger för fullt här för dig nu på morgonen! Det borde höras ändå bort till dig. ;-)

Hoppas du får en jättefin dag och kväll och blir firad ordentligt av dina nära och kära!

Varma kramar från mig!

Lisbeth

Sabina sa...

Jaaaaa må hooon leva, jaaaa må hon leva, jaaaaaaaa mååååå hoooon leeeeeva uti 100ade ÅÅÅÅÅÅRRRRR, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva uti 100ade ÅÅÅÅRRRRRRR.

Vackrare än så där blir det inte Ciccidarling.

Stort grattis på din 26 års dag, tänk du blir bara snyggare å snyggare med åren som går, PRECIS som din goda vän Sabina =D
Höhöhö!!!

Hoppas dagen blir super braig sång eller ingen sång, jag tror att du kommer överleva. Plus att gå på bio ikväll är ju toknajs jue.

Puss å kram på din dag. Lav u. <3

Anonym sa...

Vi sjunger på lördag. Hoppas dagen varit bra och att du blivit uppvaktad på jobbet. Kram mamma

CiCCi sa...

Lisbeth: Tack snälla. Jag tror nog jag hörde och det lät vackert. ;-) Kram

Sabina: Ja herregud, vad gnäller jag över. Det vart ju en bra dag och jag har fler bra dagar att se fram emot. :-) Ses imorgon. Kramar

Mamma: Älskade rara mamma. Du som alltid finns där. Jag är så glad för att du fick mig idag så grattis till dig med. Längtar till lördag. Kramar i mängder.