fredag 30 oktober 2009

En härlig fredag

Slutade tidigt idag och skyndade mig hem. Hann med att bli av med alla dammråttor innan systeryster kom och hämtade mig för en kväll på Kista C. Det blev god mat och bio.

Såg This is it. Kanske inte en film med massa action men med underbar musik av en fantastisk artist som dog alldeles för tidigt. En sån show det hade blivit. Hans sista. Han var en riktg showartist och det känns konstigt att han är borta. Nu vill jag ha skivorna. Varenda en.



En av mina favoriter bland många, Ain't no sunshine when she's gone.

Tack systeryster. Det var så skönt att äntligen få träffas och bara vara du å jag. Det var alldeles för länge sen.

Nu ska jag nog snart gå till sängs. Imorgon är en ny dag, ännu en lördag.
Imorgon ska jag tända ljus för alla som inte längre finns här. Tänder nog ett för Michael Jackson också.

3 kommentarer:

Anonymous sa...

Stor kram till dig från lilla mig i Kista.

Neiki

Fresia sa...

En av mna favoriter också. Tänk när dom spelar den i Love Actually - helt underbar scen!!!

kramen

CiCCi sa...

Neiki: Å hej där. Kramar tillbaka.

Fresia: Instämmer!! Kram kram