måndag 12 oktober 2009

Det tar tid ibland

...att komma på något vettigt att skriva. Har fortfarande inte kommit på något bra att skriva heller, så jag tar en dagens sålänge...

DAGENS VILL HA: Nya cd skivor att spela.
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, vit t-shirt, svart kofta. Boring!
DAGENS SMINK: Puder, mascara, ögonbryns skugga.
DAGENS FRISYR: Kort med ny toning.
DAGENS HÄNDELSE: Ja jisses...vad har hänt idag...ingenting...inget speciellt, en helt vanlig dag.
DAGENS LÅT: Michael Jackson "This is it" (Märkligt att han inte finns längre och ändå släpper han en ny låt)



DAGENS PLANER: Ta tag i vikten.
DAGENS SAKNAD: Min allra käraste.
DAGENS DUMMASTE: Att jag och E blir lite osams varje dag. Men lite är bättre än mycket.
DAGENS SJUKA: Sjukt trött.
DAGENS DROG: Läkerol.
DAGENS ROLIGASTE: Ny "Allt i hemmet" låg innanför dörren när jag kom hem och nästa nummer kommer ut 5 nov och är ett stort julnummer. Längtar.
DAGENS FAVORIT: Moster lilla älskling. Han är bara så söt när han ler sitt underbara leende.
DAGENS KÖP: Lunch i Kista gallerian.
DAGENS GODIS: Frukt...Önskar att godis var något man gick ner i vikt av.
DAGENS HUMÖR: Sådär. Ganska ok.
DAGENS FAKTA: Om CiCCi äter onyttigt och inte tränar så mycket längre går CiCCi inte ner i vikt.

2 kommentarer:

Fresia sa...

Hm.......
Fattar inte?!

Vadå gå ner i vikt??

Har Cicci fått spatt??

Eh.....
Kanske ska man be att få tala med Cicci? Dvs att den riktiga Cicci skriver här för det kan inte vara hon som skrivit detta va??
puss

CiCCi sa...

Fresia: Det känns på kläderna att godis inte är något man går ner av. Lovar. Men jag tar tag i det i tid nu. Puss puss på dig