fredag 17 april 2009

Biofredag

Ikväll har jag och min kung Caesar varit på bio. Som en riktig date. Först mat på O´learys och sen bio med lite snarr.

Såg "the Boat that Rocked" som hade premiär idag. Det var ju inte fullt direkt, bara vi och typ tio andra var där, så det kändes inte som premiär.

Filmen var så där. Rolig men ganska seg. Inte i klass med "Love actually" eller "the Holiday", men ändå så där brittiskt präktigt rolig.

Nu har vi kommit hem till mig och vi sitter här i soffan och degar.

Imorgon ska jag baka tårtor som ska med till min mormor som ska ha kalas. Allra käraste mormor som fyllt 80 år. Men mer om det berättar jag en annan dag.

Trevlig helg på er.

3 kommentarer:

Jennie sa...

va härligt me en RIKTIG date! ;)
ha en trevlig helg vännen! varm kram på dej!

Londongirl sa...

Vad kul...bio och sen hemmakväll. Jag hade också tänkt se den. Gillar ju som sagt hans andra filmer men är beredd på att den här inte liknar dem.
Ha en skön helg!

CiCCi sa...

Jennie: Ja det var riktigt mysigt. Hoppas din helg varit bra den med. Kram kram

Londongirl: Nej dom liknar inte alls dom andra, men jag gilar den brittiska humorn. Hoppas du haft en bra helg. Kramis