tisdag 10 februari 2009

Spenderar klänningen på

Idag åkte Systeryster och StorE in till BB. Sitter fortfarande å väntar på att få höra hur det går. Senaste rapporten kom vid tre och då var dom på god väg att få se vem som funnits där så länge utan att synas. Kan väl säga att jag inte fått mycket gjort på jobbet dårå. Inte lätt att koncentrera sig.

Jag har blivit med mobil också. Jag har köpt mig en egen mobiltelefon för första gången i mitt 33 åriga liv.
Har hittills ärvt från Systeryster eller fått i julklapp eller på födelsedagen så det känns som en stor dag. Det bidde en svart SonyEricsson w302i. Är riktigt nöjd än sålänge, men så har jag inte börjat leka med den än för den laddar fortfarande.

När jag kom hem låg det ett paket innanför dörren och väntade på mig med två skivor från Ginza.se. Mauro Scocco samling "50 sånger" och Etta James samling "her best". Två riktigt bra skivor. Så nu har jag något "nytt" att lyssna på och ännu en faktura att betala.

Nu ska jag gå hem till någon väldigt rar och mysa lite.

Har nog haft en ganska bra dag idag...

3 kommentarer:

Mari sa...

Ha det så mysigt och hör av dig när du blir moster.

Kramis

Annika sa...

Åhhh så spännande!! Har Du hört något ännu??! *väntar med en stor nyfikenhet*


Massor av varma kramar!!

CiCCi sa...

Mari: Det var väldigt mysigt. ;-) Jag har blivit moster!! Kramis

Annika: I natt har jag fått tre sms och det är så underbart att vakna och se att en liten sötnos kommit. Kram