torsdag 20 november 2014

Dagens läskiga

Idag är det torsdag= shoppingdag. Vi veckohandlar. Och jag hade skrivit upp en massa roligt juligt på listan. Bl a julmust i glasflaska i back, Apotekarnes. Den bästa. 

Men till min stora fasa fanns det inga på Ica maxi Arlanda. Fick nästan panik. Har verkligen väntat länge på att köpa. Verkligen stålsatt mig. 

Kom på att jag sett att Coop haft, så för att inte ligga orolig å sömnlös i min säng så åkte jag vidare dit innan jag åkte hem. Och vilken lycka. Där fanns det. 


Så nu är jag nästan redo. Advent kan snart få komma. 

5 kommentarer:

Anonym sa...


Haa ha ha ha Du är en SKÖN BRUD!

Sabina sa...

Du är sååååå rolig. Tack för smset. Var lite orolig att du inte köpt.

Nu ör det bara baket kvar, sen kan du nästan ha jul 😀 glöm inte mitt huuuuus. 😳😳

Pusselipuss

CiCCi sa...

Anonym: tack! :)

CiCCi sa...

Sabina: å nu är baket klart. Bara huset kvar iof. Klart jag fixar ett peppishus till dig min sköna om du vill ha ett i år igen. Fixar det. Puss puss

Sabina sa...

Så fint set är. TACK LÖW. mycket tacksam.

Pusselipuss