tisdag 30 september 2014

Dags för lite nytt

Höst, men soligt och varmt. Imorgon går vi in i Oktober och lämnar verkligen den här sommaren bakom oss. Kände att bloggen behövde lite renovering.
Hejdå sommaren 2014. Du var perfekt och jag ser redan fram emot nästa sommar.

Meeeen, det finns en del att se fram emot innan dess. Inte mycket, men till å börja med två saker.

14 nov åker jag till Göteborg och besöker Lisebergs julmarknad. Bo på hotell, äta gott, åka paddan, julmusik, lite shopping....ja vad kan jag säga, jag ser fram emot det.

Sen är det ju den där magiska månaden december. För mig är det som att besöka Kalles chokladfabrik en hel månad. I love it. Varje dag har något glimrande underbart att erbjuda. Det är inte bara julafton, det är allt annat på vägen fram till julafton. Julbak, julpynt, luciatåg, julmusik, glögg, chokladkartonger och julbord. Just love it.

Så hejdå sommaren, vi ses snart igen.

2 kommentarer:

Pappa sa...

Det låter som min dotter.

Sabina sa...

Ååååååå även om jag oxå älskar sommaren, värmen semestern ja allt. Sååååå kommer ju DECEMBER snart, me lööööööw it.

Fin pimpning av blogg ❤️❤️

Kraaaaaaam