torsdag 16 oktober 2014

Tv

Vilken TV-helg man har framför sig. 

Imorgon fredag bara måste jag kolla in "Hellenius hörna".Prinsen kommer ju dit. Mmmm ögongodis! (Usch vad tantig jag kände mig nu)

Sen på lördag är det "Så mycket bättre"igen. Riktigt bra blandning artister i år. Längtar!

Plus att min egna lilla prins kommer hem idag. Vet att han hellre är hos bästa vännen V, men om jag får bestämma så måste han sova hemma på lördag iaf. 

Jörgen är i London så det kommer kännas lite ensamt. Måste greja hockey, gårdsstädning, mer hockey och dessutom ha koll på V alldeles ensam. Går säkert även om det blir lite klurigt att få ihop allt. Men lite fixande så löser det sig. 

Hoppas mest på myskväll i tv-soffan med E. 

1 kommentar:

Sabina sa...

Fick du sällis i tv-soffan.

Gillade blandningen på så mycket bättre, A LOT. Dock den där Kajsa, kunde dom ha lämnat hemma.

Fint det blivit på sidan.

Puss puss puss ❤️❤️❤️