söndag 5 augusti 2012

Mamma på vift och rutiner?

I onsdags var jag iväg till Ica maxi fö att köpa blöjer och sen köpa med mig mat hem från McDonalds. Åkte utan Vanessa och det var första gången jag åkte iväg utan henne. Det kändes mycket märkligt. Kändes som jag glömt nåt. Eller som att jag gjorde något fel. Men det gick så bra så bra.

Å just nu är pappa J ute och går med sötis i barnvagnen. Idag har det varit en knasig dag. Hon har inte velat ligga själv mer än fem minuter och hon verkar omättlig. Och dagen innan sov hon från elva på kvällen till fyra på morgonen utan att säga ett pip om att det behövdes mat. Det här med rutiner känns helt snurrigt. Men det är kanske inte dags än att skaffa sig rutiner än....eller??

3 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Men åhh! Stora grattiskramar från mig!! Så skönt att hon är här!

Dennis sa...

Haha va skönt o läsa att det inte bara är här det är knasigt

CiCCi sa...

Prinsessmamman: Tack tack!! Ja, det är helt underbart.

Dennis: Japp, här är det snurrigt värre ;-)