tisdag 14 augusti 2012

idag


Här har vi dagens outfit. en söt liten byxdress vi fått av finaste moster. Det blir nog varmt idag så den passar bra.

Idag måste vi till dokton med mig. såret går upp igen och det ser inte bra ut. Hoppas det ändå inte är nån fara. Bara hoppas att lilla gosan är snäll och lite lugn under besöket. Pappa är ju inte hemma längre och vi får klara oss själva. Det går ganska bra.

Idag hann jag göra mig iordning och äta frukost innan den underbara vaknade. Försöker äta rätt och har börjat med gröt och smörgås till frukost. Är redan hungrig igen så jag vet inte hur bra det funkar.

En bild från häromdagen då det var kalas hos kusin Lovisa. Klart man ska ha klänning när man går på kalas.


Konstaterade dock att jag kommit till en fas då det är viktigare vad söt har på sig än vad jag själv har eller hur jag ser ut. Försöker piffa till mig men det är svårt när man svettas hela tiden och ändå bara vill sova när hon gör det. Och dessutom blir det snabbt mjölkfläckar på kläderna så varför anstränga sig? Men för självkänslan vore det nog bra att piffa till sig lite oftare.

4 kommentarer:

Sabina sa...

OMG va fin hon är!! Fina fina Vanessa.

Heheheh känner igen det där, klart sessorna ska vara fina, skit samma hur man själv ser ut;))) TUR DU ÄR SÅ SNYGG ÄNDÅ DÅ <3

Kraaaaaaam

CiCCi sa...

Men visst är hon. Superfin!
Kraaaam

Emelie sa...

Underbra! Hoppas vi fåt räffa henne snart!
Men framförallt vill vi träffa dig!!

CiCCi sa...

Emelie: Å vad go du är. Jag kommer snart. Lovar. Kram på dig å hälsa alla.