måndag 30 juli 2012

Upp och ner

Nu har vi fått order om att mata vår lilla goa sötis med ersättning och även amma varannan timme fram till kvart i tio i morgon bitti. Blir en natt med lite fler avbrott än vanligt. Har hon inte gått upp tills dess måste vi åka till farbror doktorn. Idag när vi kom till BVC hade hon gått ner igen så från 3840 till 3570 till 3585 och nu 3510. Inte bra. Ingen grädde i dom här brösten alltså. Hon äter och verkar må bra, men är ständigt hungrig så det är helt klart något som inte är som det borde.

Själv vill jag ha bort den där magen. När försvinner den egentligen?? Det kan ju inte vara mer än bara luft kvar där inne ju. Och sen behövs nog en hudtransplantation för det är ju jättehängigt. Så snart jag kan träna ska jag sätta fart. Om det nu hjälper när man blivit lite över 30 och huden inte är lika spänstig längre. Känns inge vidare att se sig själv i spegeln just nu. Som tur är älskar J mig och han säger det flera gånger om dagen. Tror det måste vara något annat han gillar hos mig. Måste vara alla mina pengar. Mouahahahahahaha....

Så upp med vikten hos lill älsklingen och ner med vikten hos mig.

3 kommentarer:

Dennis sa...

Hoppas det löser sig. Antar att det kommer dyka upp nya orosmoln kontinuerligt så man får passa på att njuta av stunden

Sabina sa...

Jag hoppas att J älskar dig för den du är, inte för hur du ser ut EN OCH EN HALV VECKA EFTER FÖRLOSSNING GEN!!! Just saying <3

Det kommer att ordna sig med ersättning. Ersättning is da shit!!
Men du kommer nog vara riktigt seg å trött i morgon, jag avundas dig inte. Kommer i ju för sig säkert oxå vara vaken hyfsat mycket i natt, M borta såatte.

Ring om du vill/behöver prata.

Kraaaaaaaaaaaam

CiCCi sa...

Dennis: Välkommen in. :-) Jo, det känns som det är något hela tiden att oroa sig för. Min mamma oroar sig ju fortfarande för oss så det hänger nog kvar livet ut.

Sabina: Jo, det märks för hon sover så gott just nu. Jag hoppas verkligen att du får sova. Annars kan du alltid ringa Mr M varje gång du "måste" vakna så han inte ska sakna er så mycket. ;-)
Kraaaaaaaaaaaaam