tisdag 17 juli 2012

Funderingar en tidig morgon

Hm....kan det vara på G eller inte, det är frågan....

Har ganska mycket förvärkar nu och det känns som den lilla krabaten är redo. Väntar på att vattnet ska gå som det gjorde förra gången, men det händer inte. Förra gången var det som på film, det kom mycket på engång och jag nästan trodde att jag kissade på mig, trots att jag precis varit på toa. Så jag väntar på att det ska bli så igen. Ett splasch!!

Men jag börjar bli lite misstänksam. Igår fick jag gå på toa typ hundra gånger för det kändes som om jag skulle kissa på mig hela tiden. Det blev liksom svårt att hålla sig. Men det var ju helt tomt i blåsan. Och samma sak nu på morgonen. Så fort jag ändrat ställning i sängen har jag varit tvungen å gå på toa för det går inte att hålla sig.

Så nu sitter jag här och funderar på om man kanske skulle ta å ringa ett litet samtal. Det är ju inte mycket som är detsamma denna här gången som förra. Det kanske helt enkelt är en långsam vattenavgång?? Vad vet jag? Å då är det väl bättre att fråga??

Inga kommentarer: