tisdag 10 juli 2012

En vecka kvar till BF

Helt seriöst trodde jag inte att jag skulle sitta här med bäbis i magen fortfarande. Trodde verkligen att han/hon skulle komma tidigare, precis som Erik gjorde. Men jag sitter här med bäbis i magen och börjar tro att det kan dröja innan han/hon bestämmer sig på allvar för att komma.

Har en hel del förvärkar och sover uruselt på nätterna, börjar svullna mer och mer i både fötter och händer och svettas hela tiden.

I natt vakna jag tre och kunde inte somna om. Vred och vände mig länge innan jag tillslut somna och precis då ringde Js väckarklocka. Dags att gå upp. Varit på Volvo och betalat 2000 kr för att få en krockkudde urkopplad. Men sen när jag väl kom hem igen somnade jag faktiskt och sov mellan nio och elva. Verry skönt.

Igår var vi på Mama Mia och kollade att allt är ok och det verkar det vara. Huvudet ner och rumpan upp och början till fixering.

Längtar tills du kommer.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men jösses det är verkligen bara en vecka kvar nu, öjöjöj spännande!!!

Ska bli najs å träffa dig i morgon;)) längtar*

Kraaaaaaaaaam//Sabina

Vera sa...

Åh vad spännande! Snart får ni träffa den
lill-e/a.
Många kramar!

CiCCi sa...

Sabina: Japp, en vecka kvar till BF iaf. Å jag kommer så fort jag får. Kraaaaaam

Vera: Spännande med stort S. Så nyfiken på vem det är som boxas där inne. Många kramar tillbaka