onsdag 18 juli 2012

Men herregud

Nu har man ju snart varit med om allt. E som kom alldeles för tidigt och det tog ca 18 timar från vattenavgång tills jag fick ge honom den första kramen. Och sen var han så trött så trött och ville inte ammas ordentligt förrän han var typ två månader och nu detta.

Den här lilla krabaten som inte riktigt vill släppa taget. Inte ett dugg nyfiken. Värkarna finns där, slemproppen har gått, men det vill inte riktigt ge med sig ändå.

Har vilat och vi har tagit en promenad och jag har ätit räkmacka, pasta och köttbullar och isglass. Jag har laddat och jag har vickat på höfterna. Men sålänge vattnet är där antar jag att bäbis stannar där den är. Å då har den det antagligen rätt så bra fortfarande. Men jag tycker att det är ganska jobbigt med dom värkar som kommer så det gör ju inget om det här går över lite snabbare än så här.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Kom igen nu bäbis!!! Komsikomsi ut till mami å papi och tant Sabina.

Vi vill träffa dig NU!!!

Seså

Sabina sa...

Seså kom nu sötnos, skulle det stå <3

Kraaaaaaaaaaam