måndag 18 juni 2012

Inte riktigt enligt plan

Just hemkommen från Mama Mia och jag är nu i vecka 36 och den lilla gosiga bäbisen har inte vänt sig. Tycker förmodligen att det är lika mysigt där inne som jag tycker att det är att vara gravid. Och vem vill ligga uppåner i fyra veckor? Så just nu är huvet upp och fötterna ner. Det är ju inte riktigt så praktiskt vid förlossningen. Så nu har vi tid för att vända på bäbis den 28 juni.

Den dagen har vi även tid för att göra det sista med den nya lägenheten och vi får nycklarna och kan börja flytta in. Så nu fick vi ändra lite på planerna. Båda sakerna är såklart lika viktiga. Så nu hoppas jag att mäklaren ringer snart och säger att tiden är ändrad åtminstone till eftermiddagen. Ja jisses, det blev inte riktigt som det var tänkt.

Men för övrigt är det ganska bra idag. Träffat allra käraste Monica på lunch och så är det dessutom finaste Sabinas födelsedag. Hoppas på lite gofika i kväll. Mums.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Taaaack för att du kom å förlåt för att du inte fick åka hem;)
Puss//S

CiCCi sa...

Hahaha, jag stannade gärna en stund extra. Så nöjd att jag fick komma och fick äta så mycket mumsigt. Puss på dig