söndag 9 januari 2011

Sköna Söndag

Känns så skönt nu när det är städat och fint här hemma. Älskar den här stunden efteråt Allt på sin plats och det luktar rent och inga dammtussar som hoppar på mig runt hörnet. Saknar iof alla fina julgrejer. Och jag behöver verkligen köpa nya blommor och få till det med dekorationer här hemma. Ser lite blekt och tråkigt ut just nu. Får se om jag hinner shoppa lite på lunchen imorgon kanske.

Nu funderar jag på om jag ska ut och promenera eller om jag ska duscha och slappa. Tror det blir en promenad för snart blir det fotboll här hemma och jag är sååå ointresserad av att titta. En skön söndag hursomhelst.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Helt rätt det känns alltid så där lite extra rent efter man tagit bort julen;) trots att jag älskar att ta fram julen å jag tycker att det blir såååå mysigt av alla tomtar så blir det som sagt otroligt vårigt å rent när man tar bort dom;)
konstigt.

Puss å kram

CiCCi sa...

Det märks att man har väldigt lite pynt när alla tomtar försvinner. Men det är så skönt att ha det lite så samtidgt som det ser så sterilt ut. Kanske måste det bli en tur till Ikea!! Puss kram