torsdag 9 september 2010

Måste bara berätta

Jag har ju ett par gånger skrivit av mig min ilska över att inte få sova ordentligt när min gos E är här.

Sista natten den här veckan han var här sov han hela natten. I sin säng dessutom.

Kan ha varit som tack för liverpool dressen J hade med sig från London. Han var så glad åt den. Det står Gerrard på ryggen och han sa genast, "men jag är ju Torres". Men sen ångra han sig och var nöjd med att vara kapten Gerrard. Det är ju inte säkert att Torres blir kvar i Liverpool. Å ni skulle sett de där glada glittrande ögonen.

Så det kan ha varit därför eller så har han förstått att det är bättre att sova i sin säng för allas skull.

4 kommentarer:

Londongirl sa...

Så skönt!!!
Hoppas det håller i sig att han sover i sin egen säng!

Men vad gulligt av J att ha en Liverpooldräkt med hem till honom! RÄTT lag också enligt mig. :-)

Har varit på fotboll flera gånger i London men aldrig lyckats pricka in när de spelar.

Kram kram!

CiCCi sa...

Londongirl: Håller tummarna att han kommer ihåg hur glad hans mamma var efter sista natten. Jag ska framföra att du också gillar Liverpool. Jag hoppas på att jag nångång ska få gå på fotboll i London. J har varit det fler gånger, bla på Anfield en gång och sett Liverpool spela. Det verkar så mäktigt.

Sabina sa...

Själv skiter jag i fotboll MEN är glad över att E är glad;) å att J tänkte på honom å köpte honom den finaste av dräkter.
Längtar tills i morgon, tro mig jag SÅ behöver lite spa.

Pussa

CiCCi sa...

Sabina: Två saker som gör mig glad, E sov i sin säng och J har med sig presenter hem. Det var så najsigt igår. Tror vi båda behövde lite ego tid. Kram