fredag 24 september 2010

Innan jag dör

Innan jag dör vill jag:

- Starta en cateringfirma som kanske mest koncentrerar sig på bakverk och desserter
- Se världen, vill åka till Usa, Australien, Bora Bora och Kina
- Besöka Hotell Havsvidden på Åland
- Ha lite mer "hemester", man behöver ju inte åka lång för avkoppling, typ bo på Jumbohotell ute på Arlanda en natt
- Köpa en Mini Cooper sport
- Åka mer motorcykel
- Lära mig något nytt, kanske ett språk eller att sjunga
- Se mer konserter som t ex U2, Robbie Williams
- Bli mamma igen om det skulle gå
- Vara där när min E går ut gymnasiet, har sin första fylla, skriver kontrakt med Liverpool, gifter sig, får barn och lever lycklig i alla hans dagar
- Skriva en bok
- Göra alla bakverk i Leila Lindholmsbok A piece of cake
- Vara frisk och lycklig
- Bo i ett hus med skafferi i köket som man kan gå in i och med en underbar trädgård där jag planterar och påtar
- Bli pensionär

Jag tror kanske att det var allt... Inte riktigt i den ordningen kanske. Så som ni ser tar det här lite tid så döden får allt vänta några år till. Typ en 60 år eller så...

2 kommentarer:

Sabina sa...

Skönt att det är LÅNGT kvar då tills du ska lämna in, tokfia;)
Pussa

CiCCi sa...

Sabina: Du kan va tokfia. ;-) Ja det känns skönt, det verkar vara jätte lååååååång tid kvar. Puss och kram på dig