tisdag 28 september 2010

Dagens! (varning för känsliga läsare)

DAGENS VILL HA: Lugn
DAGENS KLÄDSEL: Bruna tights, jeans klänning, svart kofta, rosa/brun scarf
DAGENS SMINK: Täckkräm över alla finnarna, puder, ögonbrynspuder och mascara
DAGENS FRISYR: Alldeles för långt hår, platt framåtkammat. Klipptid imorgon!
DAGENS HÄNDELSE: Tandläkaren nu på morgonen och promis ikväll
DAGENS LÅT: Robyn Oh Baby

DAGENS PLANER: inga hål hos tandis!
DAGENS SAKNAD: mannen jag blev kär i
DAGENS DUMMASTE: att jag känner mig nere
DAGENS SJUKA: mina tankar om mat
DAGENS DROG: vatten
DAGENS ROLIGASTE: inget, än sålänge
DAGENS FAVORIT: Kicki som tar mig ut på promis
DAGENS KÖP: kanske lunch
DAGENS GODIS: nope, inte än iaf....
DAGENS HUMÖR: Deppig
DAGENS ORD: Blä

2 kommentarer:

Sabina sa...

Men DARLING!! Vad är det?? Varför så låg å deppig, är det stora höstdeppen som slagit till??
Eller är det allmänt bara skit??
Du vet att jag är ett telefonsamtal ifrån dig bara va??
Pussa

CiCCi sa...

Sabina vännen: En kombo av höstdepp, allmänt skit och förvirrade tankar. Annars är allt bra. ;-) Jag ringer dig igen darling när det blåser lite snålt runt huvudet. Puss