onsdag 1 september 2010

Ensam

Är inte helt ensam, men det känns ändå tomt utan J. Han är borta i London och det känns som en evighet tills han är här igen. Men förmodligen går tiden fort och så har jag ju sällskap av min lilla gos.

Det händer massor i helgen igen så jag har att sysselsätta mig med. Det är kräftskiva med jobbet på fredag så E får sova hos mormor och morfar. På lördag blir det äppelmosfix och på söndag är det stor invigning av det nya sportanläggningen i det lilla samhället. Det blir en massa handboll, fotboll och innebandy hela dagen. Ska bli kul å kolla handbollen. Det var sååå länge sen sist.

Nu ska jag krypa ner ensam i min säng. Får se om E kryper ner i natt....

3 kommentarer:

Sabina sa...

Inge kul att vara ensam jag vet.
Hoppas E sov i sin säng inatt även om det är trevligt med sällis, det är ju bra om han kan sova en hel natt.
Kraaaaaaaaaam

Ceasar sa...

Ett tips ar att inte lata honom sova med dig ,kan bli en vana ju, och jag vill verkligen ligga bredvid dig nar jag kommer hem :-)

CiCCi sa...

Sabina: Nä det är verkligen inte det även om det kan vara nyttigt ibland. Han vakna men somnade om. Me like alot. ;-) Snart är det spa!! Kraaaam

Caesar: Eh...jaha...får se vad jag kan göra...Är inte lika stark utan dig vid min sida. ;-)
Puss min kjejsare