söndag 29 november 2009

Första söndagen i advent

Jag saknar min lilla gos. Vill egentligen ringa och säga att jag gör det så det värker i mitt hjärta, men jag avstår nog. Avaktar lite. Tänkte istället berätta vad han sa när vi satt och åt senast han var här.

E- Mamma, det finns ett jättebra program på tv som man sitter å tittar på skärmar med frågor å så kan man vinna massa pengar.
Jag- Du menar postkodsmiljonären?
E- Ja precis. Om du var ett smarthuvud hade du kunnat vara med och vi hade varit miljonärer.

Kan inte låta bli å le och tänka att han är min smarta son som jag älskar över allt annat på jorden. Jag hoppas han har en bra första advent med sin pappa. Ikväll ringer jag å säger godnatt.

9 kommentarer:

Caesar sa...

Du får hålla till godo med din stora gos så länge :-)

Sabina sa...

Hahahaa gud så söt han är, skrattar så att jag gårter;)
Du e ju ett smarthuvud ju.
Pussa

Annika sa...

*asg*
Men så söt han är :-))) Men håller med Sabina, du är ett smarthuvud och skulle med lätthet kunna ställa upp i tävlingen ;-D

Varma kramar!

Londongirl sa...

Gullegoa E!! Men som sagt tids nog inser han att han redan har en smart mamma. ;-)
Hoppas du hade en skön och mysig helg med din C !!

KRAM!!

CiCCi sa...

Caesar: Synd bara att jag inte är lika intresserad av fotboll som du är ;-)

Sabina: Nämen inte ska du gråta heller... ja han är rolig...nästan jämt. Puss tillbaka

Annika: Vet inte var ni fått det ifrån, men tack för det. Frågorna fram till 10 000 är ju hyffsat lätta iaf och jag skulle kunna nöja mig med 10 000. Kram kram

Londongirl: Kanske det kanske. Han däremot är riktigt smart. Kramis

Duracellmamman sa...

Jag hade nöjt mig med 1000 kr med ;-) Hade jag köpt en ny assistent för, min nuvarande började ryka lite för mkt under dagens bak. Sen ville den inte alls vara med i leken längre.

Fast jag köpte den när Linus var bebis, så den har hållt bra :-D

Varma kramar!

CiCCi sa...

Duracellmamman: Å då är det verkligen dags att köpa en ny då. Hoppas du hittar nån bra. Trevlig helg på dig. Kram

Jenny sa...

Haha sötisen :) Hoppas du har en toppen helg, trots brist på snö! Kramisar till dig!

CiCCi sa...

Jenny: Japp, han är en sötis. Tack detsamma. Kram