fredag 27 november 2009

Äntligen helg

Idag är jag ledig. Här ska adventpyntas!!
Äntligen.

6 kommentarer:

Jennie sa...

va härligt, cicci!
å va kul att du gillar mina saker i butiken!
ha en mysig advent!
kram & puss

Annika sa...

Så kul!! Här gjorde jag/vi detsamma sent igår kväll... tom granen kom upp. Lite tidigt, men tidsbristen nu i december kommer vara maximal, så vi gjorde allt på en gång :-))

Önskar dig en underbar första advent!

Varma kramar!

Mari sa...

Här har adventsgrejerna kommit fram oxå. Skrämde upp Carro igår, hon trodde att det var första advent nästa helg.
Ha en toppen helg, sötis.

Kram

Fresia sa...

YES YES YES.
Å äntligen får vi dricka must och spela julskivor.
Ska bli sååå trevligt.

ha det riktigt bra nu Cicci!!

Annika sa...

Hoppas du har njutit av helgen till fullo!

Önskar dig och din lilla härliga familj en underbar första advent!

Varma kramar!

CiCCi sa...

Jennie: Jag och syrran prata om att vi skulle ta en shoppar helg till dig i vår när vi båda ska flytta. Hon gillar också dina saker. Önskar dig en mysig advent också. Puss å kram

Annika: Jamen det är ju så härligt med allt julpynt och alla ljus så man vill ju bara ta fram allt på en gång. Helt rätt. Önskar dig en härlig advent. Kramar

Mari: Visst är det underbart. Carro får skylla på ammningshjärna nu ;) Önskar dig en härlig advent. Kramar

Fresia: ja här går cdspelaren varm av alla härliga jul skivor. Ikväll blir det julmust!
Du ska veta att jag verkligen försöker att ha det riktigt bra. Önskar dig en härlig första advent. Kramar