tisdag 15 september 2009

Patrick Swayze

Godnatt och sov så gott Herr Swayze.

7 kommentarer:

Fru Hurtig sa...

Skrev om det också. Konstigt på något sätt. Men ändå finns han kvar.

Monica sa...

Aså, jag hänger ju inte med vad som händer här i världen... Glad att det var du min vän som lät mig veta.
Ska jag ta med Dirty Dancing till helgen?

Kram

CiCCi sa...

Fru Hurtig: Javisst är det märkligt. Kan fortfarande inte tro att Michael Jackson är borta och det här är ganska overkligt det med. Kram

Monica: Jag kanske ska skriva mer om vad som händer så du kan hålla dig uppdaterad. ;) Jag kanske ska ta med den, men den går på svt på fredag tror jag. Men den tar ju inte direkt nån plats. Kramis

Sabina sa...

SÅ himla sorgligt, bästa Swayze ever. Stärker min kärlek till Dirty Dancing ännu mer om det är möjligt.
Gråter en skvätt...
Snorpuss

Londongirl sa...

Så sorgligt att han inte fick leva längre. J...a cancer!!!

Men han lever ju igenom sina filmer....och diry dancing är en av mina favoriter. En odödlig klassiker den där filmen!

Ha en fin helg.
Kram

Fresia sa...

Åh. Jag hade också tänkt att jag bara måste lägga in ngt om honom då jag tyckte han var jättebra men så blev det inte så.
Så det känns jättebra att du har gjort det!!
Himla fin video och man blir lite lessen...
Tack.
kramen

CiCCi sa...

Sabina: Ja det är svårt att låta bli att gråta en skvätt. Antar att jag kommer att se på Dirty dancing med andra ögon nästa gång. (missade igår, tur jag har den på dvd) Puss puss

Londongirl: Ja, som jag sagt förut, cancer kan dra åt helvete. Usch vilken skitsjukdom. Önskar dig en härlig helg tillbaka. Kram

Fresia: Jag kände att jag behövde få det ur mig. Men sen blev det så svårt att skriva nåt så då är det lättare att uttrycka sig i musik. Kramen