måndag 14 september 2009

Bara ETT ord

Nu har jag fått den svårast utmaningen ever. Jag ska beskirva Sabinas blogg med ett ord och det är nästan omöjligt eftersom den är så bra, så varm, så rolig, så stark och...alldeles, alldeles underbar. Så jag väljer ordet UNDERBAR för Sabina är en sån UNDERBAR människa, trafiklärare, mamma, hustru, syster, dotter, faster och vän. Hennes blogg får med alla dessa UNDERBARa sidor hos henne.



Å ni som gärna vill göra samma sak med mig får såklart göra det.

4 kommentarer:

söderenberg sa...

Hallå tjejen...Hoppas allt är bra med dig...jag brukar läsa din blogg för du utstrålar sån värme ;D
Ha det bäst nu
Kramar fröken söder

CiCCi sa...

Hallå där fröken Söder. Alltid kul när någon som smyger omkring här lämnar en kommentar och extra roligt då att få höra att du gillar min sida. Välkommen igen när du vill. Kram

Sabina sa...

Ååååååå tack underbara DU=)
Jag tycker att din blogg är så mycket oxå, den är underbar, mysig, fixig, snygg, kärleksfull & Härlig.
Så mitt ORD till din blogg blir HÄRLIG.
Puss puss om än lite snoriga sådana.

CiCCi sa...

Sabina: Tack älskade vännen. Det värmde. Krya på dig nu.
Kramis