onsdag 23 september 2009

Är så trött på att prata

Vi har så rackarns mycket på jobbet just nu att jag börjar bli helt slut. Helt less. Det är bara för mycket och det tär på humöret. Idag satt jag (inte bara jag) konstant i telefon och tog emot samtal i nästan två timmar i streck utan rast. Då blev jag lite less på att prata. Inte alls bra. Men det ska bli bättre säger dom. Vi utökar och behöver mer personal och det är kul att det går bra för företaget. I tider som dessa får man vara glad och tacksam att man har ett jobb. Eller?

Men gu så nice det vore om det bara ramlade in ett par miljoner. Bara så där typ 42 miljoner eller nåt. Då skulle inte jag gå till jobbet imorgon då skulle jag bara baka och inreda och göra sånt som jag verkligen gillar och dessutom skulle jag bestämma mina tider själv. Jag skulle ta mig tid att umgås mer med E. Typ vara med i skolan och så. Å så skulle jag engagera mig i idrottsklubben. Kanske bli tränare i nåt utan att känna att jag inte har tid. Bara på skoj liksom Å så skulle jag hinna med å träna. Kanske varje dag t om. Å självklart skulle jag ut å resa. Å så skulle jag boka Eric Gadd en helg å ha en stor fest. Å kanske skulle jag skänka en slant till nåt bra, som Cancer forskningen så att dom kan utrota den där sjukdomen nångång.

Osv osv. Snälla fru Fortuna, nu är det väl ändå min tur....

Eller kanske jag också får ta mig en helikopter och råna nån...hm...

3 kommentarer:

Fru Hurtig sa...

42 miljoner skulle jag inte heller säga nej till. =) Vi får drömma på. Ha en fin helg.

Fresia sa...

Ja tänk man ibland kan vara så himla trött på att prata! Så jädra skönt att komma hem och det är lite tyst..

Om du beslutar dig för ett helikopterrån - hör av dig:)
kramen

P.S. Tror att du har en trevlig kväll ikväll va?

CiCCi sa...

Fru Hurtig: Ja drömma kan man ju alltid... Hoppas du haft en bra helg. Kram

Fresia: Efter en sån dag är det skönt att sjunka ner i soffan och bara kolla på tv. Hahaha, absolut, jag hör av mig. Ja du, det var en super härlig dag att få spendera med din dotter och kvällen var ju såklart en stor hit. Antar att du har fått nfo om vad vi gjorde. Kramen