torsdag 9 oktober 2008

Jag har blivit med bredband

Tjohooo!
Idag kom paketet från Comhem. Nu har jag både bredband och telefon. Det känns så fantastiskt underbart och det som är väldigt skönt är att det faktiskt fungerar. Jag klarade av det alldeles själv att installera. Nu är det iof sladdar precis överallt i vardagsrummet, men det ordnar sig väl senare. StorE vet nog hur jag ska fixa det.

Hade en bra dag igår. Mer får jag inte säga. Det var skitkul, men resultatet dröjer ungefär lika länge som det tog för mig att gå ner i vikt. Visste inte att det var så hemligt innan, men nu säger jag inte mer än så här.

Dax å surfa vidare!

8 kommentarer:

Monica sa...

Åh, tråkooo!!! Jag är ju så nyfniknen juuu!!!

Skönt att datorn funkar smärtfritt nu´rå. Jag tycker du är superduktig som klara att installera allt själv! Jag hade ringt närmaste mekanikus fortast möjligt. Vilket återigen bevisar att du é bäst!

Kram!

Prinsessmamman sa...

Hej! Ja, jag finns kvar på jordens yta men under lite andra former. Kan man maila dig och berätta mer?

Det Mörka Hotet sa...

Tjaba, Gamle Svarten här!

Ville bara säga att jag tycker du är kanonduktig som fixar och donar med såväl familj som hem - för att inte tala om det där med viktväktarprojektet, kram på dig och ha det så himla bra nu!


Samuel

CiCCi sa...

Monica: Den som väntar på nåt gott... ;-) Ja det måste betyda att jag helt enkelt klarar mig alldeles utmärkt utan manligt sällskap. Däremot kvinnligt sällskap i form av min vän klarar jag mig inte utan. Kram på dig.

Prinsessmamman: Visst kan du det. ciccismeds@gmail.com når du mig på. Sköt om dig. kram

Samuel, Det svarta hotet, gamle svarten: men så roligt å se dig igen. För varje dag som går eller varje gång jag klarar mig själv stärks mitt självförtroende. Det känns bra. Och det är tur att det gör det ibland för då är det lättare att handskas med dom dåliga dagarna. Kram på dig och kom snart tillbaka. (Ikväll ska jag stanna till å kolla hur du har det, det var på tok för länge sen.)

Anonymous sa...

Hej Cicci.
Jag måste bara få kommentera de snygga fotona på dig o Sabbe-babbe!! Gud va ni är söta snygga underbart läckra tjejer!!! Du är jättefin i kort hår. Jag har ju inte sett dig på väldigt länge. Har däremot tänkt mycket på dig. Sköt om dig.
Kram
Neiki (sabinas trafiklärar kompis)

CiCCi sa...

Neiki: Välkommen hit! Tack, jag trivs riktigt bra i kort hår och har inte ångrat det en enda gång. Sabina har också en riktigt bra kamera. ;) Hoppas allt är bra med dig. Kram på dig

Sabina sa...

TUR att du har bredband nu så du kan blogga gärnet bruttan.
Buy the way så har du en utmärkelse hos mig.
Hoppas du haft en braisch dag idag och att middagen i morgon blir kanon.
Visst har jag en bra kamera men det är ju det som är bakom kameran som är viktigt å du, vi är assnygga så försök inte skylla på kameran=)
Mouhahahahahaha.
Nattinatti.

CiCCi sa...

Sabina babe: Tack för utmärkelsen, jätte fint. Jo jag har haft en bra helg. Full fart, men äntligen har jag kunnat ägna typ 100% på min sötis. Han ligger i min säng och sussar just nu och jag är påväg dit jag med. Kramis vännen.