onsdag 24 december 2014

God jul!

Ligger i sängen och är så trött så trött. Lycklig efter att vi haft den underbaraste julaftonen idag med massor av glädje, skratt, god mat, gott godis och underbart sällskap. Älskar min familj och älskar att fira jul med dom. 

Fått en massa fina saker, men roligast är såklart att ge. Så mycket glädje. Helt otroligt. Har dessutom bästa klappen varje jul. Att Erik vill fira med mig och att jag får det. Att hans pappa tycker det är bäst att Erik får bestämma själv. Det är den bästa klappen jag kan få. 

Nu är jag ganska trött och det ska bli skönt å få sova. Imorgon blir det pyjamas nästa hela dagen. Sen blir det nytt julfirande från tre med Jörgens familj. Underbart det med. 

Å nu, lite bilder...

Svårt att stå helt stilla 😉

Kalle anka på tv

Å så kom tomten och tomtenissen

Mer julklappar

Tack mamma och pappa för all god mat och all kärlek. 

En riktigt God Jul till er alla 


4 kommentarer:

Mamma sa...

God fortsättning på julen. Så underbart att vi alla kunde fira tillsammans i år på Tätorp. Trångt men vad gör det när alla gör så det blir så bra. Kram.

Sabina sa...

Ser jätte mysigt ut.
Hade oxå en riktigt bra/mysig jul. En av dom bästa faktiskt.
Ska ta tag i mitt blogg inlägg snart.

Puss på dig å Vanessa ❤️❤️

CiCCi sa...

Bästaste julen mamma! Njutit till max. Tack för allt gott och för det jobb du lägger ner för att alla ska trivas. Love you. Kram

CiCCi sa...

Härligt å höra Sabina att ni haft en bra jul. Det som knappt blev nån alls.
Puss puss