lördag 20 december 2014

Sista racet

Idag lämnade vi V hos bästa mormorn och morfarn å så drog vi ut på shopping. Först Ica maxi för inhandling av all julmat. Sen vidare till Kista C för de sista klapparna.

Avslutade shoppingen med lite bio, the Hobbit. 


Lagom nöjda och möra åkte vi hemåt och stannade till i Väsby och fick med oss en gran hem. Lagom lång och lite för vid, men oooooo så stilig kungsgran. Tät som tusan och jag är nu lite orolig att någon kanske gömmer sig i granen. Kan va så att piff å puff tittar fram imorgon. Ska bli kul att klä den imorgon hursomhelst. 

Får passa så den lilla vilden inte får tag på de sköraste julgrans kulorna bara med tanke på vad den stackars tomten i luciatåget fick utstå. 


Han är nu hel igen. Superlim is the shit.  

Lilla vilden är nu hemma och sussar sött i sin säng. Och det ska jag också göra nu. 

2 kommentarer:

Sabina sa...

Mysigt att kunna göra det tillsammans.
OCH att dessutom gå på bio. Majs.

Jag å Mr G har varit tillsammans i snart 18 år och gått på bio två ggr, tror jag. Vi fick dock av Rebevka, bio biljetter OCH barnvakt. Satte, snart så.

Tack för klapparna till mig och Agnes.

CiCCi sa...

Men vad dålig jag varit å svara på kommentarer här då!! Sorry.

Ja det var mysigt. Borde göras oftare. Bra julklapp!
Puss