tisdag 28 oktober 2014

Here we go again

 Äntligen har lusten att träna återfunnet sig å trots att jag bara hinner 30 min på lunchen så har det känts fantastiskt. Kan ju faktiskt träna varje dag om jag vill. Men så snart jag känner mig glad å peppad händer något. Ett barn blir sjuk å jag vabar en hel dag. Eller som nu, det händer nåt med min kropp som gör ont. 

Sen i lördags har jag haft värk i vänster ben, baksida. Tänkte ishias direkt. Men nu känns det från utsida lår, typ höften fast lite längre ner å i hela benet. Ljumsken och ner i knät. Å vänster sida är extremt ovanligt. Brukar vara höger ju. Å satan vad ont å irriterande!!!! Vet inte ens vad jag gjort. Det bara kom när jag reste mig från en stol. 

Har ingen läkare som jag känner förtroende för, så nu e jag påväg till chiropraktorn istället. Känns iof inte som det sitter i leder, muskler eller ben. Gör bara jäkligt ont. Suck. Inte säker på att det här är rätt, men jag börjar så här å sen får vi se vart jag ska sen. Så ledsen. 

Har varken råd eller tid egentligen. Å jag hatar att behöva gå tidigare från jobbet. Men just nu känns det som enda alternativet. Vill inte ha ont. Vill ju bli klar med renovering (återkommer om det) å träna. Blääää. Min kropp känns gammal å sliten. 


2 kommentarer:

Sabina sa...

Bra att kolla upp!! Så det INTE är ngn propp.
Hjärtat, bra att du tränar. 30 min är 30 min. Bättre än ingenting. Ses snart ❤️❤️❤️😘😘

CiCCi sa...

30 minuter är awsome! Vilket gör detta så drygt. Skada likamed vila. Suck. Men men, en vacker dag kommer vi skratta åt eländet. Du å jag. Gamla å grå i en varsin solstol på en strand på Bali. Puss på dig hjärtat och ja, nu måste vi ses snart.