torsdag 30 oktober 2014

Säg den lycka som varar för evigt

Nåt fel var det iaf. 

Träffade chiropraktorn Jan i tisdags å han fixade till felet. Tryckte på ond rumpa, höft och höftböjarmuskeln efter korrigering.  Kunde ha nitat honom så ont gjorde det. Tårarna rann tillochmed och kände att jag kunde föda barn alla dagar i veckan istället för det där. Han sa att det var ok om jag ville avreagera mig på hans bil efteråt. Gjorde såklart inte det.

Igår onsdag vaknade jag lycklig. Efter nästan nio timmars sömn (brukar sova 7timmar annars) vaknade jag utan smärta. Skuttade på små moln hela dagen. 

Men säg den lycka som varar för evigt. Redan igår kväll kände jag att det var tillbaka. Smärtan från hell. Natten har varit så jobbig, nästan sömnlös, å värken är där den är, hela dagen. Har en tid imorgon bitti igen. Längtar. Hatar verkligen detta!!! Har inte tid att ha ont. 

Gaaaaaaaa

Inga kommentarer: