onsdag 20 augusti 2014

Semester del ett

Oj oj oj. Nu var det alldeles galet länge sedan. Har liksom haft massor med tankar kring bloggen och verkligen velat skriva. Men så har jag bara inte orkat, hittat tid och alltid fel tillfälle. Men nu så. Hoppas det finns nån kvar där som vill läsa. Nu kör vi.

Vilken semester det blev. Fyra fantastiska veckor. Tänkte berätta vad jag gjort. Med lite bilder å så. 

Första veckan for jag, Vanessa och Jörgen till Cypern. Fig tree bay. Tidigt fredag den 11 juli klev vi ombord planet och resan gick bra. Över förväntan. V satt  mest still och sov bort ungefär en å en halv timme. 


Här sitter vi bleka och trötta på planet och längtar bort. 

Hotellet var precis som på bilderna. Ett helt ok medelhotell med ac. Sååå underbart varmt och sååå svettigt, men på nätterna sov vi gott med acn på. 

Åt gott, 


drack gott,


vilade, 



glassade,




badade,  




och hade en fantastisk start på semestern. Inga måsten och inga krav. Så jag hoppas vi kan komma iväg fler gånger utomlands och att vi nästa gång kan ta med oss de äldre barnen också. 

Kom hem fredag 18 juli och förberedde inför den stora dagen. 19 juli fyllde Vanessa två år. 




Kan inte riktigt fatta att hon redan blivit två. Hade lite kalas här hemma med Jörgens  familj och även lite hos mina föräldrar med systeryster och familj med  god mat och fika. Tror hon kände sig firad när dagen var slut.





Snart kommer nästa del av semestern 2014....











2 kommentarer:

Anonym sa...



Ä N T L I G E N
T I L L B A K A!!!
D E V A P Å T I D E N!!!!

CiCCi sa...

Tack tack tack. Känns bra att vara tillbaka. :-)