torsdag 10 juli 2014

En dag

Så, en dag kvar. En dag till inne på ett nästan lufttomt kontor, sen ska jag skutta ut genom dörren, göra en snurr uppe i luften likt Brolin 94 å dessutom highfivea alla jag möter när jag hoppsasteg hoppar till tåget. (Kanske) Sen när jag kommer hem blir det ett glas kall rosé. (Mer troligt) 

Guuuuu vad jag har saknat ledigheten. Du goa underbara fantastiska ledighet. Inga rutiner, inga måsten (nästan) och inga krav på kläder utan hål. Jag ska verkligen njuta. 

Men först....let me take a selfie 
Hahaha, närå...
Men först...en dag kvar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får en kanonsemester:)/anette (sabinas faster)

CiCCi sa...

Tack Anette. Misstänker att den kan bli riktigt bra. :) ha en skön sommar du med. Kram

Sabina sa...

Hahahahahaha söta söta du. Kan se dig göra hopplasteg å highfiva ALLA du möter, love it, do it. Såååå coolt.

Du kommer få en alldeles underbar semester hjärtat, kanske kan vi få till en liten träff, när vi båda är hemma igen.

Pusssss å grattis till semestern.