lördag 22 februari 2014

Fredagens London

Fredagen började med en sovmorgon och lång frukost. En fantastisk frukostbuffé. 

Tallrik nr ett

Dessutom ett fantastiskt väder. Sol och värme. Ja varmare än hemma iaf. 



Efter frukost gick vi en lång promenad som slutade inne på Harrods. Just lovely!!

Harrods chooclate store.... mmmm heaven! 

Sen hem för att piffa till oss lite och sen ut igen med taxi till the Athenaum.
Där väntade en faaaantastisk afternoon Tea. 


Allt var såååå gott och jag är glad att jag gick dit i byxor med resår i midjan. Därifrån gick vi vid fem å begav oss upp till Oxford street. 


Gick genom Hyde park och njöt av påskliljor och krokusar som blommar. Väl på Oxford street blev det en hel del in å ut genom butiker. Jag är som vanligt bäst på ögonshopping men idag hoppas jag att jag ska kunna hitta något att köpa med mig hem. 

Kanske till Erik?

Lämnade ju inte utrymme i väskan för 10 kg för skoj skull. Nä på med shopping mode å gör av med lite kronor.
När fötterna värkte tog vi tunnelbanan till hotellet och köpte med oss en flaska rosa bubbel å mös lite på rummet. 

So far so good!! 

Inga kommentarer: