fredag 12 april 2013

OMG

Herregud, hur knäpp och oklok får man bli. Ligger här i sängen med ångest och ont i magen.

Först är man fröken duktig och går ner ungefär 4kg och sen äter jag så det känns som dom fyra veckorna var förgäves.

Visst har jag unnat mig. Jag har druckit vin, ätit onyttigt och låtit mig göra det också, i måttlig mängd. Men ikväll gick det fullständigt överstyr.

Så jag mår illa. Uscha. Nu är det bara att hoppas att jag kan somna och så tar vi nya tag imorgon. Gymmet och sen äta med måtta. Ok?
Bra då säger vi så. God natt.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Hjärtis, en freakingätatillsmanspyrdag/kväll gör inget. Det var säkert gott just då.
Bryt ihop å kom igen, det här fixar du idag ist.
Ingen ångest. Tro mig, det är livet för kort för att ha över lite mycket mat/godis/fika el What ever <3 <3
Puuuuussssssssss

CiCCi sa...

Åååå älskade vän, du e så klok. Klart jag inte ska ha ångest jue. Men illa mådde jag. Även i morse. Hua. Om det var gott? Jadå, 150 gr choklad mandel/russin och en hel påse popcorn å så lite chips å läsk på det. Mums. :-) puss på dig hjärtat.