onsdag 2 januari 2013

Hejdå 2012

Välkommen 2013.

Vi har haft en underbar ledighet och försöker nu komma in i rutiner igen. Både gällande att kliva upp och ur sängen, röra på oss och att äta bra igen. Frukost, lunch och middag och ett par mellanmål. Det gick bra fram till efter lunchen. 

Började dagen åtta och gick upp fast V fortfarande sov. Åt en ganska nyttig frukost och gick ut en timmes promenad när V skulle sova förmiddagsvilan. Kom in och åt två clementiner och drack två stora glas med vatten. Åt sen lunch med grönsaker. Nu har jag ätit godis som efterrätt till lunchen. Jippi! Vilken karaktär.

Jaja, inga nyårslöften detta år heller. Det är så dumt att avge löften som man sen får dåligt samvete för att man inte lyckas hålla.

Nyår firade vi med goda vänner och underbar mat och en fantastisk avslutning med smällare. Vanessa lyckades hålla sig vaken hela kvällen och fick uppleva sitt första nyår med raketer å allt. Hon ville absolut inte somna. En riktig liten partypingla.

Så vad hoppas jag att 2013 ska ge.
Jo jag hoppas 
att alla i min närhet ska vara friska och lyckliga
att jag ska kunna träffa vänner oftare
att jag vinner på lotto med pappa
att jobbet vinner pris för bästa kundcenter i januari
att våren och sommaren bjuder på ett fantastiskt väder
att jag går ner minst fem kg innan sommaren och kommer i alla mina kläder
och att cancer drar åt helvete och stannar där

Gott Nytt År allihop!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Hehehehehe lika bra karaktär som JAG;))

Vår önskningar och liv ser likadana ut.

Cancer kan fan dra åt helvete!!

Kraaaaaaaam

CiCCi sa...

Det är nog därför vi passar så bra ihop ;-).

Kramis