fredag 26 oktober 2012

Oj, vilken natt!!

Igår hade V jättesvårt att somna. Hon brukar annars somna vid typ åtta och sova till tolv, äta, sova till typ tre-fyra, äta och sen sova till sex, äta och somna om. Men igår ville hon inte riktigt komma till ro. Kan bero på att hon sov lite längre på em än hon brukar, så inget konstigt egentligen.

21.30 åt hon.
22.00 somna hon i min säng, jag gick och la henne i hennes säng 22.30.
04.30 vakna jag av att hon rörde sig lite oroligt i sin säng (den står i vårt rum), men hon vakna inte.
05.40 ringde Js klocka. (Jag sov ganska dåligt fram till dess eftersom det gör ganska ont med överfyllda bröst.)
05.50 gick jag upp och pumpade ur det ena bröstet.
06.10 vaknade V.

06.10!!!!! Det är alltså nästan 9 timmar utan mat!!!! Och jag hade kunnat få sova oavbrutet i ca åtta timmar om det inte varit för överfyllda bröst och väckarklockor som stör. Hon är fantastisk på att sova på natten i sin säng, det är en sak som är säker. Bara att hålla tummarna att det inte ändrar sig.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Håller tummarna med dig.

Sabina sa...

Jösses, njuuuuuut å sov <3

Kraaaaaaam