lördag 10 mars 2012

Attans

Först å främst....nej inga vitsippor i rabatten, men snödroppar. Vita blommor iaf...hehe

Sen så ska jag nu INTE rekomendera att beställa varor från Vistaprint. Iof var dom väldgt trevliga och tillmötesgående, men dom förstörde vår idé till kvällen.

Jag å J ska på mellofest hos goda vänner ikväll. Vi är väl ca 20 pers som ska dit å titta på mellofinalen och dricka goda drinkar och gott vin....ja inte jag alltså...jag får titta på när alla andra gör det. Hursomhelst.
J kom på den roliga ideén att vi skulle beställa tshirts med tryck. På hans skrev vi Melodifestivalen 2012 Dead by April "Mystery", eftersom han tycker att dom kan vinna och jag skrev I <3 Danny på min. Vi tog det dyra paketet för att vara säkra på att dom skulle komma igår som det stog i beställningen.

Men tror ni att dom kom innan idag? Nej just det. Så vår plan gick inte som planerat. Så nu har vi inga t-shirts och blev ca 450 kr fattigare. Som tur var hade Vistaprints kundservice iaf öppet igår när jag kom hem så jag kunde ringa. Och efter mycket om och men får vi hela beloppet i retur. Men fortfarande inga t-shirts.

Det ironiska var att medan jag prata med dom på telefon fick jag ett mail från dom med en enkät där dom vill veta vad vi tycker om dom. Ska jag fylla i den tro?

Tur för tjejen som tog hand om mitt samtal att jag själv jobbar på kundtjänst och vet hur jobbigt det är med sura kunder, speciellt en fredag när man bara vill hem och ha helg.

Så nu blir det till å leta fram något annat att ha på sig. Attans!

Inga kommentarer: