söndag 25 september 2011

Allra Käraste Syster

Igår var jag på bio och såg Jag Saknar Dig. En väldigt bra svensk film. Kanske lite seg i början men sen tog den sig. Minns att när jag läste boken grät jag floder och det gjorde jag nästan igår också. Var ju tvungen att hålla igen lite så jag inte skulle skrämma mitt fina sällskap. J är bortrest så jag tog med mig tonåringen på shopping och bio.

Den var så sorglig och speciellt när man har en underbar syster att relatera till. Tänk om det händer henne något. Jag vet inte hur jag kommer att överleva utan min syster. Min Allra Käraste syster. Älskar henne så mycket och jag bara önskar att det fanns en dag till i veckan då bara hon å jag kunde sitta i timmar och prata och dricka te och bara vara utan en massa måsten och annat. Jag saknar henne så mycket när vi inte ses. Hon är den bästa vän jag har och hon är min hjälte och idol. Jag har alltid sett upp till henne och kommer alltid att göra det. Min fina storasyster. Den här är till dig:

3 kommentarer:

Ceasar sa...

Underbar läsning vilken underbar syster du är

Sabina sa...

Sååå fint skrivet av dig Cicci. Kanske det är så här jag har föreställt mig att det är och därför alltid velat ha en syster. DOCK har jag världens bästa bror såatte :) hehehe.

Puss å kram

CiCCi sa...

Caesar: Menar varje ord jag skrev och det är lätt att vara underbar mot någon som är underbar tillbaka. ;-)

Sabina: Har alltid önskat att jag haft en cool brorsa också, men jag skulle aldrig vilja byta bort systeryster. Tur vi har våra syskon, eller hur.
Puss å kram