fredag 26 augusti 2011

Speciell fredag

Idag är det en speciell fredag. Jag har åkt tåg till jobbet. Det ni! Jag kom t om med ett för tidigt tåg så jag har hunnit jobba undan lite nu så jag kan gå hem nöjd i em. Gillar inte att lämna jobbet och inte vara helt klar. Fast tänk om man blev helt klar, skulle man verkligen vara tvungen att komma tillbaka till jobbet då?

Eller tänk om jag och pappa vinner på lotto imorgon?! Nä då kommer jag nog inte in på måndag iaf. Fredagar är ju roligast på jobbet så jag skulle nog bara jobba på fredagar. Vill ju inte missa fredagsmyset på jobbet.

Men det är inte bara att jag tog tåget till jobbet som gör den här dagen speciell. Det är nåt mer. Men det får jag berätta om sen. Tänk om det skulle komma ut för tidigt.
Då skulle det inte längre vara en speciell fredag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men det var väldigt vad du var hemlig. Väntar med spänning på avslöjandet.
Mamma

du är det viktigaste ditt liv! sa...

Spännande! Ha den bästaste speciella fredag! Kram Jennie

Sabina sa...

Meeeeheee så där kan man väl inte göra. TELL US NUUUU!!

Hmfr.

P & K

Tankevågor sa...

Snacka om cliff hanger!! Nu blir man ju jättenyfiken på VAD som är så speciellt med den här fredagen! Nu har den ju dessutom redan varit så NU kan du ju berätta! :-)

Kramelikram från Lisbeth

Sabina sa...

Mohahahaha jag vet ju;) kom ju på det när jag fick smset i natt;) Hoppas ni hade RAOLUGT;)

Puss

CiCCi sa...

Mamma: Jamen visst är jag. Hihihi... Kram

Jennie: Det blev en mycket bra fredag vill jag lova. :) Kram

Sabina: Busigt va! :) Förlåt om jag väckte dig igår natt. Men jag saknade dig sååååå. Måste träffas snart. Puss

Lisbeth: Ja nu ska jag snart berätta vad det var vi gjorde. Lovar. :) Kramar