tisdag 23 augusti 2011

Bytt kanal

Jag har haft som vana att alltid lyssna på Mix Megapol när jag åker till jobbet. Från jpbbet har det varit olika beroende på humör. Det är allt från Lugna favoriter till Bandit. Det är nästan aldrig tyst iaf och ibland händer det t om att jag sjunger med. Högt.

Nu har jag bytt kanal på morgonen. Inta bara för att Adam Alsing slutat på Mix megapols morgonprogram Äntligen morgon, men också för att jag hittat något bättre.

Jag har blivit helt frälst vid Morgon passet i P3. Trion Martina Thun, Kodjo Akolor och Hanna Hellquist passar alldeles utmärkt ihop. Igår och idag har inte Martina varit på plats och just nu är Soran Ismail i studion istället och lyser upp tillvaron. En superkickstart på morgonen. Blir genast på bättre och piggare humör och sitter småleende i bilen hela vägen till jobbet. Rekomenderas varmt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken tur att du hittat något som gör dig glad efter en sådan morgon med E. Mamma