lördag 2 april 2011

"I want to thank the academy....."

Tack till alla flyttgubbar. Magnus, Peder, Pipen, Åke och Jörgen. Och tack Kicki för att du också tog dig tid och bar lite kartonger. Tack Hedin för lånet av fordon så allt flyttades så smidigt.

Och tack allra käraste syster och StorE för all hjälp idag med att packa upp kartonger. Och tack älskade Sabina som kom och styrde i köket med kartonger och fika. Det var toppen.

Och tack mamma och pappa för att jag fått bo här så länge. Tack för ert tålamod och stöd.

Tack alla ni som torkat mina tårar och framförallt orkat lyssna.

Och tack älskade Jörgen för den här tiden. För alla roliga stunder och för alla mysiga. Oavsett varför jag lämnar dig så kommer jag sakna dom stunderna och kommer bära det med mig i min livsryggsäck.

Jag sover en sista natt hos mamma och pappa. Min lilla gosiga Erik sover hos kompis idag och jag kände inte för att sova ensam. Så en sista natt hos mamma och pappa sen ska jag bli vuxen och klara mig själv. Ensam är stark heter det väl, men ikväll är jag inte stark.

(Dagens positiva tanke. Ingenting gick sönder i flytten.)

2 kommentarer:

Sabina sa...

Men ÅÅåå finastefinaste Cicci. DU e stark oavsett ensam el inte. DU kommer att fixa detta även om du sover hos mamma å pappa någon mer gång, DU kommer att må bra igen och DU kommer så småningom hitta den STORA kärleken som behandlar dig så som du förtjänar att bli behandlad. Gud nu börjar jag nästan gråta.

Att jag kom och härjade lite i köket en stund var bara mitt nöje, sååå skönt att få komma hemifrån en stund vetdu;)

Hoppas du å E får en riktigt bra myskväll i din SUPERfina lägenhet ikväll, vem behöver fredagsmys när det finns söndagsMYYYYYS =D

Du vet att jag bara är ett telefonsamtal i från dig om du skulle känna dig allt för ensam.

Ha nu en bra dag och glöm inte att andas oxå, för i morgon är det arbetsdag igen.

Puss å kram å massa kärlek <3

CiCCi sa...

Tack snälla underbara du. Å söndagsmys med popcorn i stora lass är minst lika mysigt vill jag lova. ;-)

Love you honey.
Kram och puss